woensdag 1 januari 2020

Happy New Year - AJC #108 Ieniemienie/Tiny

Happy New Year!

Heel veel creatief plezier in 2020!

Dit jaar start ik met een drietal kleine kaartjes.
Deze maakte ik als voorbeeld voor de Art Journey Challenge #108: Ieniemienie.
Maak een creatie van een formaat niet groter dan 7,5 cm. Deze kaartjes zijn 7,5x7,5 cm.
Ik gebruikte voor de achtergrond de background stempel van de sheet Clocks en de sterren zijn van de sheet Stars.
De getallen zijn stanzen van Tim Holtz. Voor de vintage look gebruikte ik Distress Vintage Photo.

Wil je meedoen aan de challenge? Kijk dan op het Art Journey Designteamblog voor de voorwaarden  en meer voorbeelden van de designteamleden.


1 opmerking:

Corry zei

Wat een leuke kaarten ,Corine je hebt altijd zulke mooie kaarten , ik hou er van
Ik heb nog een vraagje , ik ben een nieuwe blog begonnen , ik kon hem niet meer delen op Facebook , Deze gaf aan dat het aanstootgevend was , heb al melding gemaakt , maar helaas . Vandaar mijn nieuwe blog . Je was al een volger van mij , zou je mij opnieuw willen volgen , ben al mijn volgers kwijt . Moet helemaal weer opnieuw beginnen . Wat en gedoe allemaal
Groetjes Corry