vrijdag 2 januari 2015

Art Journey Challenge #53: Oud & Nieuw

Een nieuw jaar met weer elke maand een leuke challenge bij Art Journey. Doe mee, want je kunt een leuke prijs winnen. Kijk op het Art Journey Designteamblog wat je moet doen.

Dit is mijn bijdrage voor de maand januari met het thema: Oud en Nieuw.
Gebruik minimaal 1 stempel op je kaart die uitgebracht is voor 2013 en minimaal 1 stempel die uitgebracht is na 2013.




Ik gebruikte stempels van de volgende sheets:
Baroque Swirl (2014)
Butterfly Wishes (2008)
Umbrella Girl (2010)


De volgende kleuren Distress ink heb ik gesponsd op canvaspapier:
Crushed Olive
Forest Moss
Peeled Paint

De vlinders, tekst en swirl heb ik gestempeld met Stazon Claret. De vlinders en swirl heb ik accenten gegeven met Tombow-stiften (177, 098, 947). En hier en daar wat Iridescent Medium (glitter glans medium van Winston Newton) aangebracht met een kwastje. Helaas kun je dat effect niet zo goed zien op de foto.



3 opmerkingen:

Pat zei

Another beautiful card Corine, and I love those pretty swirls in the background and then that sentiment with the pretty butterflies on it. I love the muted tones too. x

Willy zei

Prachtige bijdrage Corine!!

Ellen zei

Wat mooi Corine! Wat heb je die swirls prachtig ingekleurd, erg mooi!