zaterdag 1 december 2018

AJC #96 ATCoins

Het is december, dus ook weer een Art Journey Challenge, de laatste voor 2018.
Deze maand gaan we voor de challenge aan de slag met ATCoins. Tijdens een heerlijk creatief weekend met mijn vriendinnen Louise en Liesbeth heb ik mij voor het eerst verdiept in ATCoins. Met elkaar gingen we ermee aan de slag. Heel leuk om te doen.
Mijn coins heb ik aan elkaar gemaakt door een lint; een leuk kaartidee of een kadolabel of gewoon leuk om ergens aan te hangen.

Wil je mee doen met de challenge in december en kans maken op een kadobon van Art Journey?
Kijk dan op het blog van het designteam voor de voorwaarden.


1 opmerking:

Pat zei

I love these gorgeous ATCoins Corine and the yellow, green and orange and the red ribbon holding them altogether are so bright and pretty, and what beautiful butterflies. x