maandag 8 augustus 2016

Art Journey - Hummingbird & Flower

Dit keer wil ik jullie laten zien hoe je gelmedium van Ara kunt combineren met PanPastels.


Maak eerst een basis van PanPastel op Schutpapier (160 grams, groene blok). Ik gebruikte de kleuren Yellow Ochre (270.5), Bright Yellow Green (680.5), Turquoise (580.5) en Magenta (430.5).


Breng vervolgens door een template met een sponsje gelmedium aan. Reinig het sponsje en template direct na gebruik. Laat de gelmedium aan de lucht drogen.


Spons met dezelfde kleuren over de gelmediumlaag. Stop op het moment dat je tevreden bent. Stempel daarna enkele afbeeldingen met Versamark en kleur deze ook met PanPastel. 


Stempel met Stazon Jet Black de bloem op aquarelpapier. Kleur deze met Molotow AquaTwin. Ik gebruikte de kleuren rose (008), vermillion (005) en primary yellow (001).


Kleur de steel van de bloem met yellow green (016), dark green (015) en brown (019).



Stempel de hummingbird met Stazon Jet Black op aquarelpapier. Voor het inkleuren gebruikte ik purple (010), tuquoise (013), darkgreen (015) en deep black (022).


Knip de bloem en de vogel uit en plak op de kaart.




Alle gebruikte stempels zijn van Art Journey.

Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren.


1 opmerking:

Pat zei

This is beautiful Corine and I adore the mixture of stamps and the stencilling using the gel medium, and the added flower and hummingbird enhance it so prettily. x