dinsdag 1 december 2015

Art Journey Challenge #64: Versiering/Decorate

De laatste Art Journey Challenge alweer voor 2015. Willy koos deze maand het thema versiering. Ik trok hiervoor de Christmas Topper uit de kast.

Eerst heb ik met 2 kleuren blauw een vel met Dylusions vol gesprayd. Dit heel goed laten drogen en daarna nog met Glimmermist een parelmoerglans erop aan gebracht. Natuurlijk moest dit ook weer goed drogen.


Vervolgens heb ik de Christmas Topper vier keer geƫmbossed met spierwitte embossingpoeder van WOW!


Ik heb 2 toppers aan elkaar bevestigd zodat het een bal werd. En de andere 2 heb ik omgekruld en op de zijkanten van de bal geplakt. Met wat kraaltjes heb ik het geheel wat opgesierd.



Wil je meedoen met deze leuke versierchallenge? Kijk dan op het blog van het Art Journey Designteam voor meer informatie.




5 opmerkingen:

Pat zei

What a great idea for a bauble Corine and that colour is gorgeous and the white embossing stands out so prettily. x

Miranda zei

mooi Corine! groetjes Mir x

Willy zei

Vroeg me al af hoe je dit gedaan had Corine, vind hem prachtig!!

Art Journey zei

Heel mooi Corine!!!

Regina de Koning zei

Super gaaf! Mooie kleur ook. Prachtig