zaterdag 17 maart 2012

Art Journey Nature Flowers



Op deze kaart heb ik de bloemen van de nieuwe Art Journey Nature Flowers geëmbossed met wit parelmoer embossingpoeder. De achtergrond heb ik gemaakt met diverse kleuren Distress inkt op aquarelpapier. Hierop gestempeld met diverse inkten en stempels van de Art Journey Nature sheet (2008). De vlinders zijn van de set Poetic Prints Butterflies and Dragonflies van Hero Arts (2001). Een van mijn eerste stempelsets.

Dezelfde kaart maakte ik ook in een grijs-blauw-lila kleurstelling, in combinatie met zilver embossingpoeder.

15 opmerkingen:

Anneke zei

Supermooi die embossing. Ook je achtergronden vind ik heel mooi. Heel leuke kaarten!

edith zei

Waaaaauuuuuuw ik vind ze erggggg mooi

maria's knutselplezier zei

Heel mooie kaarten heb je hier weer gemaakt, ik bewonder jullie achtergronden enorm, maar ook de nieuwe bloemen zijn super !!!

Groetjes
Maria

Jennie zei

Prachtig Corinne! Mooi sheet ook. Hebbehebbe:-)

Janny's Cards Creations zei

Prachtige kaarten geworden. Groetjes Janny

Regina de Koning zei

Wauw, prachtig geworden. Mooie kleuren. Ik vind de paars/blauwe zelf heel mooi.
Maar ze zijn allebei een plaatje....

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Werkelijk schitterend Corine. Allebei pracht composities en kleuren.
Fijn weekend en groetjes
Marja

Gery zei

Wow, Corine, beide zien er erg mooi uit, zowel in de warme als in de koude tinten komen de stempels mooi tot hun recht.
Vind je parelmoeremb.poeder ook erg mooi in het geheel.
Groetjes Gery

Marleen Derweduwen zei

prachtige achtergronden waarop de bloemen bijzonder goed tot hun recht komen.
een smaakvol geheel!!!

Jolette zei

Erg mooie kaarten!
Wat zijn die vlindertjes gaaf!
Prachtig die achtergrondjes!

Marijke zei

in één woord...... SCHITTEREND!!!

Marijke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Hella zei

Ze zijn prachtig, Corine.

Rosie zei

Wowowowow, I love your art, soooo wonderful embossed with the new AJ-Stamps.

Godelieve zei

Helemaal mooi, van achtergrond tot en met het stempelen.